نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه الگوهای طراحی متفاوتی برای طراحی سایت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. چرا از الگوها استفاده می شود؟ طراحی وب سایت به شدت تحت تاثیر ساختار اطلاعاتی، کدینگ و کاربری آسان است که با استفاده از الگوهای طراحی سایت امکان پذیر می شود.
استفاده از الگوهای طراحی برای طراحی سایت زمانی مشخصا اهمیت می یابد که کدینگ اثر مهمی در ساختار کلی وب سایت داشته باشد. به طور مثال در وب سایتی با محتوای طراحی برای نمایش گوشی های موبایل، الگوی مشخصی برای نمایش تمامی کالاها نمی توان تعیین کرد.

الگوهای طراحی سایت حرفه ای چه زمانی موثرند؟

الگوهای طراحی در مورد سایت های مختلف به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته اند و تنها الگوهایی که کارایی لازم را داشتند امروزه در دسترس هستند. با این حال، باید توجه داشت که نتایج خروجی در انتها باید براساس نیاز متقاضی باشد. نوآوری در ارائه طراحی متناسب با سایت شرکتی باید در استفاده از الگوها مورد توجه قرار گیرد.
در استفاده از الگوهای طراحی سایت حرفه ای باید توجه شود چه مخاطبانی با وب سایت در ارتباط هستند و کاربران چه نیازهایی دارند. ویژگی های جامعه مخاطبین از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا الگوها استفاده از وب سایت را تا حدودی آشنا و قابل پیش بینی می سازد. مسیر دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای کاربران کم تجربه آسان می شود و احتمال بازدید کاربران به میزان زیادی افزایش می یابد.
با این حال، الگوها به دلیل ساختار تکراری شان در برخی موارد نمی توانند عملکردی موثری ایفا کنند. ساختارهای وب سایت در دنیای مجازی هر روز با تغییرات زیادی روبرو می شود و در صورتی که قابلیت تطبیق با این تغییر نیاز کاربران وجود داشته باشد، به مرور زمان باید بهسازی در طراحی سایت صورت گیرد.
در کوتاه مدت الگوهای طراحی سایت حرفه ای راه حل مناسبی برای مشکلات معمول محسوب می شود. در مجموع پیشنهاد می شود نوآوری و ابتکار در ارائه محتوای مناسب با طراحی متناسب برای نمایش باید در اولویت قرار گیرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: